Παρασκευή 5 Ιουλίου 2024

Case Study με την εφαρμογή Khan Academy

Η Ιστορία της Μαρίας Παπαδοπούλου:

Η Μαρία είναι καθηγήτρια μαθηματικών στο 2ο Γυμνάσιο Αθηνών και πάντα αναζητούσε τρόπους να κάνει τα μαθήματά της πιο ενδιαφέροντα και αποτελεσματικά. Ανακάλυψε την εφαρμογή "Khan Academy," η οποία χρησιμοποιεί Τεχνητή Νοημοσύνη για να προσφέρει εξατομικευμένη μάθηση στους μαθητές.
Πώς Δούλεψε:
  1. Εξατομικευμένα Μαθήματα: Η Μαρία χρησιμοποίησε την εφαρμογή για να δημιουργήσει εξατομικευμένα μαθήματα για κάθε μαθητή της. Η Τ.Ν. αναλύει τις επιδόσεις των μαθητών και προσαρμόζει τα μαθήματα με βάση τις ανάγκες και το επίπεδό τους.
  2. Ανατροφοδότηση σε Πραγματικό Χρόνο: Οι μαθητές λάμβαναν άμεση ανατροφοδότηση για τις ασκήσεις τους, κάτι που τους βοήθησε να κατανοήσουν καλύτερα τις έννοιες και να διορθώσουν τα λάθη τους αμέσως.
  3. Παρακολούθηση Προόδου: Η Μαρία μπορούσε να παρακολουθεί την πρόοδο κάθε μαθητή μέσω της εφαρμογής και να εντοπίζει ποιοι μαθητές χρειάζονταν περισσότερη βοήθεια. Αυτό της επέτρεψε να επικεντρωθεί σε μαθητές που είχαν περισσότερες δυσκολίες.


Αποτελέσματα:
  • Βελτίωση της Απόδοσης: Οι μαθητές της παρουσίασαν σημαντική βελτίωση στις επιδόσεις τους στα μαθηματικά, καθώς η εξατομικευμένη μάθηση τους βοήθησε να μάθουν με τον δικό τους ρυθμό.
  • Αυξημένο Ενδιαφέρον: Η χρήση της τεχνολογίας έκανε τα μαθήματα πιο ενδιαφέροντα και ενθουσίασε τους μαθητές, που ήταν πλέον περισσότερο αφοσιωμένοι στη μάθηση.
  • Αναβάθμιση της Διδασκαλίας: Η Μαρία ένιωσε ότι η Τ.Ν. της έδωσε ένα πολύτιμο εργαλείο για να ενισχύσει τη διδασκαλία της και να προσφέρει μια πιο πλούσια εμπειρία μάθησης στους μαθητές της.
Σχέδιο Μαθήματος με την Khan Academy:
Θέμα: Εισαγωγή στις Αναλογίες και τις Ποσοστώσεις
Στόχος Μαθήματος: Οι μαθητές να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες των αναλογιών και των ποσοστών και να είναι σε θέση να λύσουν σχετικές ασκήσεις.
Βήματα:
  1. Εισαγωγή (10 λεπτά):Παρουσίαση του θέματος μέσω προβολής διαφανειών.
    Συζήτηση για το πού χρησιμοποιούνται αναλογίες και ποσοστά στην καθημερινή ζωή.
  2. Διαδραστικό Βίντεο (15 λεπτά):Παρακολούθηση ενός εκπαιδευτικού βίντεο στην Khan Academy που εξηγεί τις αναλογίες και τις ποσοστώσεις.
    Σημειώσεις και ερωτήσεις από τους μαθητές κατά τη διάρκεια του βίντεο.
  3. Διαδραστικές Ασκήσεις (20 λεπτά):Χρήση της πλατφόρμας για να λύσουν οι μαθητές ασκήσεις σχετικά με τις αναλογίες και τις ποσοστώσεις.
    Η Τ.Ν. προσαρμόζει την δυσκολία των ασκήσεων με βάση τις απαντήσεις των μαθητών.
  4. Ανατροφοδότηση και Διόρθωση (15 λεπτά):Αξιολόγηση της απόδοσης των μαθητών σε πραγματικό χρόνο μέσω της εφαρμογής.
    Άμεση ανατροφοδότηση και διόρθωση των λαθών τους.
  5. Συζήτηση και Ανακεφαλαίωση (10 λεπτά):Συζήτηση για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι μαθητές και πώς τις ξεπέρασαν.
    Επανεξέταση των βασικών εννοιών και των λύσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου